Monday, November 23, 2009

PUBLIKUMSREAKSJONER "FOR KONGE OG FEDRELAND"

TO UKER TIL I OSLO !!!!
November: ons 25/11 kl. 20.30, tors 26/11 kl. 20.30, fre 27/11 kl. 20.30, lør 28/11 kl. 1800
Desember: tors 3/12 kl.20.30, fre 4/12 kl. 20.30, lør 5/12 kl.18.00
Telefon billettbestilling: 81533133 eller 22 34 86 00
nettbestilling: http://www.oslonye.no/spilleplaner/34252.html

Kjære Shabana -
jeg var på førførpremieren på ditt nye show (For Konge & Fedreland, 18. november) & ble så glad & imponert! Det var personlig, morsomt, alvorlig, viktig, rørende, modigt & døds politisk ukorrekt - med andre ord, helt fantastisk :-)
Så at du planlegger turne med showet i 2010 - har du tid, så kom endelig til København, vi trenger fler folk av din kaliber i Danmark og!
Alle gode ønsker fremover fra en danske i Norge,
Thea
---------------------------------------------------------------
Dette er det beste jeg har sett på en teaterscene noen gang! Jeg lo, gråt, og tenkte at dette er dramatikk på sitt beste og at det var fint at de avgåtte demonene kunne brukes til noe. Du var både Nora, Hedda, og Shabana- jeg og min mann følte vi var vitner til ny og viktig samtidsdramatikk.La oss si: dette var SHOW! Takk. Jeg skal se forestillingen minst en gang til og snakke om den til alle.

Karin
----------------------------------------------------------
Kjære Shabana!

Jeg må få takke deg for en utrolig sterk og gripende forestilling. Jeg og mine to venninner visste ikke helt hva som ventet oss, og ble skikkelig ”tatt på senga.”
Vi ventet oss i utgangspunktet humor og selvironi fra en dame vi ikke visste så masse om, men selvsagt hadde hørt om og sett i avisene og på tv flere ganger. Du kommer inn på scenen og vi er bergtatt fra første stund. I det ene øyeblikket holdt jeg på å le meg i hjel, og i det neste øyeblikket klump i halsen.
Det er lenge siden jeg er blitt så berørt, og tårene rant. Sluttscenen var utrolig sterk, og du formidlet alt med varme og respekt…Så tusen takk for alt du gav oss i går. Vi gikk beriket ut i kvelden, og jeg er så glad for at du finnes og for at du kan dele livet ditt og dine erfaringer med oss. Stå på videre, du gjør en veldig viktig jobb og er viktig for mange kvinner(og menn!) Lykke til med resten av forestillingene.. Jeg skal anbefale den til alle mine venner.

Vennlig hilsen Siri
--------------------------------------------------------------
Hei!
Jeg så forestillingen din sammenn med min 15 år gamle sønn i går - vi ble begge dypt rørt av din åpenhjertige forestilling - TUSEN TUSEN TAKK - KJEMPEBRA!!!!!!
Vi bor på Holmlia og min eksmann og far til min sønn er innvandrer så jeg, som mor ble også ekstra glad og stolt da jeg merket at dette gjorde så godt for sønnen min!!! Vi trenger deg så sårt og du viser vei slik at barn som min sønn blir ekstra stolte av å leve midt imellom to kulturer som begge innehar så uendelig mange gode ting!!

Ta godt vare på deg!!!!

Vennlig hilsen

Barbo

No comments:

Post a Comment